El Petit Princep

Imatge principal: Litografia de N. Chapuy, 1844. Passeig Duana (actual Marquès d’Argentera), amb la Font de Neptú i la Duana (esquerra) i el lateral del Palau Reial (dreta).

El Petit Princep i La Mall, 16 de febrer del 2020

LA DIRECCIÓ  de la companyia de teatre “SAURET”  us convoca a l’assaig general de l’Obra El Petit Príncep i la Mall “, que tindrà lloc al restaurant “El Pescadito” del carrer Balmes, el dia vinent 16 de febrer del 2020.

Petit-princep-Mall
El Petit Princep i La Mall

No és una Obra còmica sinó introspectiva i col·lectiva, de reflexió envers la nostra germana, que no fa pas molt ens ha deixat, i per a que ens serveixi com a catarsi en la superació dels esculls que encara podem tenir, en la recerca dels valors més profunds que ens varen transmetre els nostres pares. i que ella ha transmès als seus fills. La nostra tradició ja ve de molt lluny. Tinguem en compte que hi serà present la nostra cosina M. Àngels Manén-Folch i alguna representació dels nebots – ’Anna i el Pere, fills de l’Angelina. Per servir com a “baules” de la cadena de transmissió.

Siguem exigents en les formes i donem el màxim de la professionalitat de cadascú de nosaltres i no quedem satisfets només en els sentiments, sinó en la professionalitat. L’obra és col·lectiva des dels seus orígens i en la participació de tots nosaltres, en les diferents etapes. Aquí no existeix un cap pensant, sinó un sentiment comú de tots nosaltres, que ens hem conjurat en fer la representació teatral.

A efectes pràctics la direcció us comunica.

El programa és el següent:

1a. A les 14 h en punt es donarà inici al dinar-teatre. Al lloc determinat i com a màxim finalitzarà a les 17.30 hores. Es prega la màxima puntualitat, donat que tenim un termini per a la representació-assaig.

2a. Els equips de muntatge hauran preparat amb antel·lació les diferents tasques, com són: el servei logístic del transport de la nostra germana Rosa, les instal·lacions de l’audiovisual, preparat pe en Pere i en Joan i el mateix Xavier.

3a. El nostre germà gran, que és el coordinador del dinar, ens donarà la “targeta” de participació com a “tiquet d’entrada individual”, intentant la ubicació de tots els comensals, tot i que és lliure. La seva intervenció és cabdal perquè ens té que d’introduir, amb records gràfics, que ens han de catapultar al món màgic posterior. Com ha vingut fent al llarg de tot el procés de confecció de l’Obra.

4a. Durant el dinar es facilitarà el recitatiu escrit, pel millor seguiment i interpretació de l’Obra.

5a. Esperem que l’Obra, d’un sol acte, no sobrepassi el temps d’una hora. La mateixa haurà d’acabar amb la “tornada” de Rosó dirigida per en Joan, prèvia audició de la interpretació efectuada pel tenor Josep Carreras. La representació es farà pels germans actors, cada un amb el seu paper, com un recitatiu davant del faristol, amb les imatges al fons de la representació, seguida i coordinada pel Pere, que, de forma manual i dirigida per un punt làser, ens guiarà a tots.

6a. En acabar i després dels aplaudiments entrarem en el “col·loqui fòrum” en el que lliurement cada un dels presents podrà manifestar el que cregui convenient.

7a. Cada una de les etapes serà dirigida amb la “batuta en mà” per part de la Montse. Que serà la que portarà el tempo de l’assaig.

8a. Quan a l’edició del llibret cada un de vosaltres se’l pot editar fàcilment, abans o després de l’assaig, i el Joan us pot dir com fer-ho.

No és necessari el rigorós vestit d’etiqueta ni els vestits llargs de nit. El que sí és necessari és l’estat d’ànim rialler del Petit Príncep i l’observació de les estrelles.